Пошуковий запит: (<.>A=Стасенко О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 22
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Стасенко О. А. Теорія і практика визначення змісту професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури в процесі самостійної роботи [Електронний ресурс] / О. А. Стасенко // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2014. - Вип. 118(2). - С. 213-216. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2014_118(2)__55
|
2. |
Стасенко О. А. Дидактико-методичні аспекти фізичного виховання студентів у вищих навчальних закладах [Електронний ресурс] / О. А. Стасенко // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2012. - № 3. - С. 153–257. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2012_3_64 Актуальність забезпечення системи фізичного виховання студентів зумовлена соціальним замовленням сучасного суспільства на всебічно розвинену гармонійну особистість фахівця, який має високий рівень здоров'я, необхідну теоретично-методичну та фізичну підготовленість. Мета роботи - вдосконалення фізичного виховання студентів у вищих навчальних закладах і формування здорового способу життя майбутніх фахівців. Обгрунтовано завдання фізичного виховання студентів на кожному році навчання, а також основні складники фізкультурної діяльності (фізичне виховання, студентський спорт та активне дозвілля). Забезпечено послідовність фізичного виховання й визначено важливість теоретичних знань із цієї галузі.
|
3. |
Стасенко О. А. Сучасні технології формування особистості фахівця з фізкультурно-оздоровчої та спортивно-масової роботи [Електронний ресурс] / О. А. Стасенко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - 2012. - Вип. 17. - С. 135-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_016_2012_17_34
|
4. |
Стасенко О. Стан сформованості мотивів студентів вищих навчальних закладів до рухової активності [Електронний ресурс] / О. Стасенко // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2016. - № 2. - С. 51-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2016_2_10 Проаналізовано науково-педагогічну та спеціальну методичну літературу з питань активізації студентів до рухової активності, тобто їх залучення до всіх видів фізкультурної діяльності в період навчання у вищому навчальному закладі. Розглянуто проблему формування мотивації студентів до рухової активності. На підставі аналізу науково-методичних джерел і практичного досвіду роботи в навчальному закладі встановлено, що однією з найважливіших проблем організації та проведення ефективної фізкультурної діяльності у ВНЗ є формування зацікавленого ставлення студентів. Обгрунтовано, що у фізкультурній діяльності ВНЗ потрібно враховувати об'єктивні та суб'єктивні фактори, для формування потреби до рухової активності, які детально визначені в роботі. Виявлено, що для підвищення рухової активності слід ураховувати такі умови, як цілеспрямоване формування в студентів соціальних та індивідуальних мотивів, що поєднують особисту зацікавленість і суспільно значущі цілі; присутність у змісті занять професійної спрямованості фізичного виховання студентів; підтримка тих, що є, і виявлення нових фізкультурно-спортивних інтересів студентської молоді; використання індивідуального, особистісно орієнтованого та диференційованого підходів тощо. Мета роботи - визначення й обгрунтуванні найбільш вагомих мотивів до потреби в руховій активності студентів ВНЗ. У процесі проведеного дослідження визначено й обгрунтовано групи мотивів, які найбільш спонукають студентство до рухової активності (належності, оздоровчий, процесуальний, особистий, соціальний, спортивний, розважальний, естетичний і наслідування) та досліджено стан сформованості кожної з них. Виявлено, що найбільш сформованими мотивами до рухової активності в студентів, які розміщено за рангом, є такі: належності - 36,9 % (27), оздоровчий - 17,9 % (13), процесуальний - 10,9 % (8), особистий - 9,5 % (7), соціальний - 6,9 % (5), спортивний - 5,5 % (4), розважальний - 5,5 % (4), естетичний - 4,1 % (3), наслідування - 2,8 % (2).
|
5. |
Стасенко О. М. Оцінка ефективності управлінської праці у сільськогосподарських підприємствах як складова міжнародного менеджменту [Електронний ресурс] / О. М. Стасенко // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2014. - Вип. 5(3). - С. 61-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2014_5(3)__16
|
6. |
Стасенко О. М. Сучасний стан та шляхи підвищення урожайності та рентабельності цукрових буряків в Україні [Електронний ресурс] / О. М. Стасенко, С. М. Стасенко // Молодий вчений. - 2015. - № 5(2). - С. 98-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_5(2)__25
|
7. |
Стасенко О. А. Структура професійно-педагогічної діяльності вчителя фізичної культури [Електронний ресурс] / О. А. Стасенко // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 143. - С. 100-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2017_143_23
|
8. |
Стасенко О. А. Формування педагогічної майстерності майбутніх учителів фізичної культури в процесі професійної підготовки [Електронний ресурс] / О. А. Стасенко // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 73(2). - С. 113-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2016_73(2)__25
|
9. |
Стасенко О. А. Технологічний підхід у професійній підготовці майбутніх учителів фізичної культури [Електронний ресурс] / О. А. Стасенко // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2017. - Вип. 3K. - С. 455-459. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2017_3K_133
|
10. |
Стасенко О. М. Інноваційні технології та інноваційний менеджмент у маркетинговій системі комунікацій [Електронний ресурс] / О. М. Стасенко // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2014. - Т. 19, Вип. 3(2). - С. 219-223. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2014_19_3(2)__51
|
11. |
Стасенко О. А. Організація фізкультурно-оздоровчої роботи у загальноосвітніх навчальних закладах: шляхи та перспективи [Електронний ресурс] / О. А. Стасенко // Молодий вчений. - 2016. - № 9.1. - С. 151-157 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_9
|
12. |
Москальова Н. П. Теорія соціального міфу Ж. Сореля: ідея vs ідеологія [Електронний ресурс] / Н. П. Москальова, О. М. Стасенко // Гуманітарний часопис. - 2018. - № 3. - С. 52-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gumc_2018_3_7
|
13. |
Шилін В. П. Національно-патріотичне виховання у сучасних умовах:досвід санітарно-технічного факультету [Електронний ресурс] / В. П. Шилін, О. М. Стасенко // Новий Колегiум. - 2017. - № 3. - С. 51-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NovKol_2017_3_11
|
14. |
Шилін В. СТФ: крізь призму часу разом із ХНУБА [Електронний ресурс] / В. Шилін, О. Стасенко, Ю. Чорний // Новий Колегiум. - 2020. - № 4. - С. 50-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NovKol_2020_4_11
|
15. |
Стасенко О. А. Педагогічні умови формування позитивної мотивації студентської молоді до занять фізичною культурою [Електронний ресурс] / О. А. Стасенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2018. - Вип. 63. - С. 162-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2018_63_39
|
16. |
Стасенко О. А. Формування професійних компетентностей майбутніх учителів фізичної культури як запорука успішної педагогічної діяльності [Електронний ресурс] / О. А. Стасенко // Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. - 2021. - № 1(1). - С. 242-247. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2021_1(1)__39
|
17. |
Стасенко О. Основи методичної майстерності майбутньогого вчителя фізичної культури в області гімнастики [Електронний ресурс] / О. Стасенко // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2011. - Вип. 101. - С. 279-285. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2011_101_40
|
18. |
Стасенко О. А. Критерії прояву готовності майбутніх учителів фізичної культури до позакласної роботи з учнями основної школи [Електронний ресурс] / О. А. Стасенко // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2009. - Вип. 25. - С. 292-297. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2009_25_46
|
19. |
Балашов Д. Вплив занять атлетичною гімнастикою на фізичний розвиток і фізичну підготовленість юнаків 15–17 років [Електронний ресурс] / Д. Балашов, О. Стасенко // Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка. Серія : Педагогічні науки. - 2021. - Вип. 14-15. - С. 122-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnuchkpn_2021_14-15_24
|
20. |
Балашов Д. Вплив засобів тренувальної системи "Кросфіт" на фізичну підготовленість та фізичний розвиток студентів [Електронний ресурс] / Д. Балашов, О. Стасенко // Освіта. Інноватика. Практика. - 2023. - Т. 11, № 2. - С. 6-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/edinpr_2023_11_2_3
|
| |